رییس خانه احزاب گفت: طبق مصوبه انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود.

برگزاری انتتخابات هیات رییسه خانه احزاب در 23 ماه جاری قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب اظهار داشت: طبق دستور عمل و مصوبه معین از اول شهریور ماه که ریاست بنده در خانه احزاب به پایان می رسد، لازم است که قبل از این تاریخ انتخابات برگزار شود.

وی افزود: طبق مصوبه انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب در دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود و ریاست آن به اصلاح طلبان واگذار خواهد شد، همچنین نائب رئیس اول و منشی از میان مستقلین و اعتدال‌گرایان انتخاب می‌شوند و سمت نائب رئیس و خزانه دار نیز به اصول گرایان واگذار خواهد شد.

حشمتیان تصریح کرد: برابر قانون باید دو نماینده از احزاب ملی و استانی برای کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب شوند و زمان برگزاری این انتخابات نیز در 26 مرداد ماه خواهد بود.

رئیس خانه احزاب با اشاره به بودجه تخصیص یافته به خانه احزاب بیان داشت: تا به حال یک ریال به عنوان بودجه در اختیار خانه احزاب قرار نگرفته و بنده برای برگزاری جلسات از هزینه شخصی استفاده کرده‌ام.

حشمتیان در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه ششم مصوب شده که در صورت توافق دولت و مجلس 4.5 میلیارد تومان در اختیار خانه احزاب قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

زمان انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار