معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مهمترین عاملی که می تواند رشد اقتصادی را در بستر ایجاد شده سرعت بخشد، افزایش همگرایی در پرتو منافع ملی است.

مهمترین عامل تسریع در رشد اقتصادی افزایش همگرایی  استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید جواد حسینی افزود: در این دولت تورم بیش از 40 درصدی کنترل و کاهش یافت، رشد منفی 6.8 درصدی اصلاح و به رشد پنج درصدی رسید.

وی گفت: علاوه بر آن روابط بین المللی اصلاح و تحریم ها از بین رفت و واگرایی های بسیار در عرصه سیاسی به همگرایی تبدیل شد و از ظرفیت نیروهای فعال و مدیریتی کشور که خانه نشین شده بودند دوباره استفاده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نتیجه این اقدامات امیدواری بیشتر مردم بود که در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نمود یافت.

حسینی با بیان اینکه اکنون وضعیت کشور از نظر ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنکی مناسب است، افزود: باید از ظرفیت های کشور حداکثر بهره را برد.

وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی در دوره دوم با قدرت و سرعت بیشتری امور را پیش خواهد برد گفت: اینک بستر رشد و توسعه و شرایط آن مهیا شده و تجربه چهارساله نیز افزوده شده و کمک و پشتوانه مردمی و امیدها هم بیشتر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شرط اصلی پیشرفت امور، خروج از فضای انتخابات و هیجانات مخرب سیاسی و تن دادن به مردم سالاری دینی است.

حسینی افزود: یکی از جدی ترین عوامل رشد و توسعه، بسیج همه نیروهای جامعه به سوی اهداف متعالی در قالب اسناد بالادستی است.

وی گفت: باید در پرتو منافع ملی از مانع تراشی و تزاحم های کند کننده در روند توسعه دست برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از اشکالات فرهنگ سیاسی ما این است که در بسیاری موارد انتقادات ما از رقبا و دولت ها گاه تبدل به دشمنی و ایجاد چالش و مانع تراشی در مسیر رشد و توسعه کشور می شود.

حسینی افزود: اینگونه چالش ها، وقت و انرژی جامعه را گرفته، هزینه را هدر می دهد و رشد و توسعه را کند می کند.

انتهای پیام// م.م

شرط اصلی پیشرفت امور، خروج از فضای انتخابات و هیجانات مخرب سیاسی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.