سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از افتتاح بزرگترین واحد تولید حوله و منسوجات حوله ای در استان در شهریور امسال خبر داد.

افتتاح بزرگترین واحد تولید حوله و منسوجات حوله ای در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکوه میرشاهی گفت : در راستای تحقق شعار سال در حمایت از تولید داخلی با پیگیری‌های مستمر دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری که از بهمن سال گذشته، برای حل مشکلات بزرگترین واحد تولید حوله و منسوجات حوله‌ای کشور صورت گرفت این واحد آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: واحد تولیدی مذکور با ظرفیت سالانه تولید هزار و 500 تن و متوسط روزانه 5 تن در شهرک صنعتی چناران 200 اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: این شرکت با سرمایه اولیه 10.8 میلیارد تومان در سال 95 ثبت شد که تاکنون 47.8 میلیارد تومان شامل 6 میلیون یورو و 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

میر شاهی افزود: این واحد تولیدی مجهز به آخرین تکنولوژی روز کشورهای آلمان، بلژیک و ایتالیا است و همچنین آب مورد نیاز برای تولید با مجهز بودن به سیستم تصفیه فاضلاب در چرخه تولید مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: بهره‌ برداری کامل از این طرح نیاز کشور به حوله و منسوجات حوله‌ای با بالاترین کیفیت را مرتفع و کشور را از واردات تولیدات ترکیه‌ای بی‌نیاز و امکان صادرات به کشورهای همسایه را نیز فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام// م.م

بزرگترین واحد تولید حوله و منسوجات حوله ای در آماده بهره برداری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.