معاون آمار وفن آوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت:متقاضیان کرمانی تاسیس دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی تا 10شهرویر ماه می توانند جهت ثبت نام به سامانه www.adliran.ir مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید خالقی معاون آمار وفن آوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر افزود: مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه در نظر دارد در راستای تکمیل ظرفیت و پاسخگویی به مراجعین با راه اندازی دو دفتر خدمات قضائی نسبت به توسعه این طرح در مرکز استان اقدام نماید.
این مقام قضائی تصریح کرد:در حال حاضر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه از دهم مرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه اقدام به فراخوان و نام نویسی متقاضیان تاسیس این دفاتر در سطح کشور و از جمله استان کرمان کرده است.
خالقی گفت: در راستای ایجاد دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در استان کرمان که آمادگی تأسیس دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را در مرکز استان دارند، دعوت می شود تا با مراجعه به سامانه www.adliran.ir ضمن اطلاع یابی از شرایط عمومی و اختصاصی برای متقاضیان تاسیس این نوع دفاتر، از طریق آدرس تارنمای مذکور اقدام به ثبت نام کنند.
وی همچنین مهلت ثبت نام متقاضیان را بر اساس اعلام مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه تا تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه ثبت نام و انجام امور مربوط به تاسیس این دفاتر در مراکز استان ها به صورت متمرکز در تهران صورت می گیرد متقاضیان می توانند پاسخ سئوالات احتمالی خود را از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸(۰۲۱) دریافت کنند.
خالقی به اجرای سیاست های قوه قضائیه در استفاده روزآمد از فن آوری های نوین در عرصه خدمات قضایی اشاره کرد وافزود:این اقدامات با هدف توسعه خدمات الکترونیک قضایی در کشور که موجب کاهش اطاله دادرسی، شفاف سازی وافزایش قدرت پاسخگویی به صورت برخط به طرفین پرونده های جاری دستگاه قضایی می شود،صورت می پذیرد.

 پیش از این نیز سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان کرمان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ی

ثبت نام متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار