کرمان؛

انتقادشدید رئیس دادگستری به حلال دانستن مشروبات الکلی

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:برخی مطالب سخیف وبی پایه ای که در خصوص رفع ممنوعیت مشروبات الکلی از سوی برخی افراد گفته می شود موجب تاسف و شگفتی وقابل تعقیب قضائی است.

انتقادشدید رئیس دادگستری به حلال دانستن مشروبات الکلیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام دادگستری کرمان، یدالله موحد در دیدار با امام جمعه سیرجان گفت:گاهی شاید برخی افراد فراموش کرده اند در یک جامعه ونظام دینی حرف می زنند وفی الواقعه این گونه اظهار نظرهای بی اساس اهانت به مردم متدین و زیر سوال بردن احکام الهی است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:چگونه فردی به خودش اجازه می دهد که توصیه به حلال کردن حرام الهی داشته باشد.

وی افزود: یک عده ای قلیل وسودجو که در هرکجا ممکن است باشند با یک اقدامی رذیلانه با هدف تحصیل درآمد نامشروع اقدام به تهیه وتوزیع و مصرف مقداری مشروبات الکلی کردند و مرگ ومسمویت مصرف کنندگان را درپی داشت

این مقام ارشد قضائی استان کرمان ادامه داد:به لحاظ تبلیغات و انعکاس خبری که این واقع پیدا کرد به حیثیت عمومی این شهرستان لطمه وارد ساخت .

وی تصریح کرد:از همان ساعات اولیه اقدامات موثر در شناسایی وبرخورد قضائی با عوامل این موضوع آغاز شده است و اطلاعات خوبی در این خصوص جمع آوری شده است.

موحد عنوان کرد:در جلسه شورای تامین شهرستان سیرجان نیز تصمیمات خوبی در این باره گرفته شد که بر اساس تدابیر به طور پیوسته وهمه جانبه با این پدیده شوم وعوامل آن برخورد خواهد شد

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: عوامل تهیه و توزیع و قاچاق مشوبات الکلی شناسایی وضمن برخورد کیفری عبرت آموز این افراد شناسایی وتحت کنترل قرار می گیرند

 وی با بیان اینکه جزئیات این تصمیمات قابل بیان نیست افزود:تصور می شود اگر این تصمیمات قاطعانه وباجدیت پیگیری وعملیاتی شود درآینده نزدیک تاحدود زیادی این معضل حل خواهد شد

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با تاکید بر فعالیت های فرهنگی وتبعیین احکام دینی اظهار کرد: مراقبت اولیا بر فرزندان را نبایستی فراموش کرد.

انتهای پیام/ح

 

انتقادشدید رئیس دادگستری به حلال دانستن مشروبات الکلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار