رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر گفت: سرانه مکان‌های ورزشی که به صورت استاندارد به ازای هر نفر 1.5 متر مربع باید باشد در شهرستان خمینی‌شهر 0.3 متر مربع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس مرادیان دیشب در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عرض سلام و ادب خدمت خبرنگاران و همکاران و تشکر برای حضور در این جلسه پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم؛ اگر شاهد پیشرفت کیفیت ورزش در سطح شهرستان‌ها، شهر‌ها و کشور هستیم به خاطر زحمات خبرنگاران است که مکمل اداره‌های ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی هستند.

وی افزود: حدود یک سال است که در شهرستان خمینی‌شهر مشغول به فعالیت هستم و مردم این شهر دلسوز، پویا و فعال در حوزه‌های مختلف هستند و در زمان مبارزات انقلاب و بعد از آن نیز بسیار فعال بوده‌اند و باید زحمات آن‌ها را جبران کنیم؛ حق مردم است که فعالیت ما در اداره ورزش و جوانان را بدانند و انتقادات و پیشنهادات خود را به ما منتقل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر ادامه داد: در ورزش خمینی‌شهر هیأت‌هایی وجود دارد که به کمک مالی نیاز دارند و با تصمیمات اداره ورزش و جوانان با شرکت کوزه عسل که تحصیلات آکادمیک ورزشی دارند و از پیش‌کسوتان حوزه ورزش هستند به توافق رسیدیم که با توجه به هم‌سویی فعالیت در حوزه ورزش به ورزش خمینی‌شهر کمک کنند.

مرادیان تصریح کرد: بحث حضور خیران در ورزش بسیار مهم است و امیدوار هستیم حضور آن‌ها در ورزش این شهرستان بیشتر شود؛ با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده مهم‌ترین دغدغه اداره ورزش و جوانان تأمین منابع است که در سال گذشته رشد 165 درصدی را در اعتبارات تملک و دارایی داشته‌ایم و امیدوار هستیم در اعتبارات جاری نیز به چنین رشدی برسیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر گفت: تعامل خوبی با سایر ادارات و نهاد‌ها انجام شده و زور‌خانه‌ای افتتاح شده است و امیدوار هستیم یک زورخانه دیگر را با کمک مردم و خیران که مبنای ورزش هستند به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر بیان داشت: زمین چمن خمینی‌شهر که از مطالبات به حق جامعه فوتبال این شهرستان است با کمک 500 میلیونی انجمن خیران در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود؛ با وجود علاقه‌مندان بسیار به موتور‌سواری پیستی در شهرستان وجود نداشت که با کمک شهرداری که زمینی را در اختیار هیأت موتور‌سواری قرار داد و با توجه رئیس هیأت به بهره‌برداری رسید و با توجه به کیفیت بالایی که دارد می‌تواند میزبان مسابقات کشوری شود.

مرادیان اذعان داشت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان و وجود ملی‌پوشان زیاد به حضور خیران و اسپانسر نیاز داریم؛ سرانه مکان‌های ورزشی که به صورت استاندارد به ازای هر نفر 1.5 متر مربع باید باشد در شهرستان خمینی‌شهر 0.3 متر مربع است که حتی از سرانه کل استان که 0.5 متر مربع است کمتر است.

وی در پایان رتبه‌بندی هیأت‌های ورزشی شهرستان خمینی‌شهر و تعداد مدال‌آوران این شهرستان را به شرح زیر اعلام کرد:

هیأت‌های ورزشی ویژه: 1 – نابینایان و کم‌بینایان 2 – جانبازان و معلولین 3 – نا‌شنوایان

ورزش قهرمانی تیمی: 1 – هندبال 2 – بسکتبال 3 – والیبال

ورزش‌های تفریحی: 1 – کوهنوردی 2 – انجمن‌های ورزشی 3 – ورزش بومی و محلی

ورزش قهرمانی انفرادی: 1 – ووشو 2 – تکواندو 3 – اسکیت

142 مدال‌آور استانی/ 96 مدال‌آور کشوری/ 7 مدال‌آور آسیایی/ 7 مدال‌آور جهانی/ 6 مدال‌آور بین‌المللی

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.