عملیات ساختمانی احداث بلوک زایمانی و کلینیک تخصصی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر تکمیل می‌شود.

تکمیل بلوک زایمانی و کلینیک تخصصی درکاشمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ دکتر محمد جواد  یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: در حال حاضر خدمات درمانی در دو بیمارستان کاشمر با ۶۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی انجام می‌شودو به‌زودی عملیات ساختمانی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) به پایان می‌رسد و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌شویم.

 

وی گفت: با وجود همه کمبود‌هایی که گا‌ها در بخش‌های مختلف درمانی داریم، ماهانه ۹۰۰ عمل جراحی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر انجام می‌شود.
 

دکتریزدانی افزود: بیمارستان شهید مدرس اولین بیمارستان کاشمر است که اقدامات توسعه‌ای و بهسازی بخش‌های مختلف آن بعد از انقلاب انجام‌شده، به‌طوری‌که امروز با ۱۰۴ تخت بیمارستانی در بخش‌های داخلی، اورژانس، قلب، اعصاب، دیالیز، آی سی یو به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کند.
 


مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) که در سال ۱۳۸۵ افتتاح‌شده، در حال حاضر با ۱۳۰ تخت فعال در بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اطفال، جراحی مغز و اعصاب و اورژانس به مراجعه‌کنندگان خدمات می‌دهد.
 
 

انتهای پیام //ف. م
 
 
 

عملیات تکمیلی بلوک زایمانی و کلینیک تخصصی درکاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار