با حضور خدام امام رضا (ع) 8 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اصغر تراب پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس اظهار کرد: 8 زندانی جرائم غیر عمد که به جرائم تصادف غیر عمد، محکومیت مالی به غیر از کلاهبرداری، نفقه و مهریه در زندان به سر می‌بردند با حضور خدام رضوی، کمک ستاد مردمی دیه فارس و مشارکت نیک اندیشان از زندان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: اصل بدهی این افراد ۸۵۰ میلیون ریال بود که با تلاش شورای صلح و سازش ستاد دیه ۴۵۰ ریال گذشت رضایتمندانه از شاکیان اخذ و مابقی بدهی این افراد توسط منابع ستاد مردمی دیه و پرداخت وام به مددجویان تامین شد .

اصغر تراب پور ادامه داد: در حال حاضر ۹۱۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان فارس به سر می‌برند که چشم به راه کمک خیران هستند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه فارس بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۵ زندانی جرائم غیر عمد به همت خیران آزاد شده اند .

وی برای دریافت کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در امر خدا پسندانه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اعلام آمادگی کرد و گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره حساب ۱۰ / ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور واریز کنند.

انتهای پیام/ن

آزادسازی بیش از ۲۰۵ زندانی جرائم غیر عمد به همت خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.