دوره های آموزشی تربیت مبلغ حجاب با هدف پاسخگویی به شبهات مطروح شده حجاب در حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) ساری برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی دبیر اجرایی مجموعه ریحانه النبی شهرستان ساری در حاشیه برگزاری دوره‌ های آموزشی تربیت مبلغ حجاب در حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) ساری، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ترویج و تقویت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی اصولی است.

وی به تلاش دشمنان نظام اسلامی در جهت تبلیغ بی حجابی و ایجاد شبهات در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: مرکز ریحانه النبی قم در راستای پاسخ گویی به شبهات مطروحه در جامعه اقدام به برگزاری دوره‌ های آموزشی تربیت مبلغ حجاب در ساری کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دوره های آموزشی تربیت مبلغ حجاب حوزه علمیه ساری در ۳ مرحله انجام می‌ شود، گفت: در مرحله اول این دوره ۸۰ نفر از خواهران طلبه آموزش می‌ بینند.

دبیر اجرایی مجموعه ریحانه النبی شهرستان ساری رفع شبهات حوزه حجاب در جامعه و توانمند سازی شرکت کنندگان در پاسخگویی را از اهداف برگزاری این دوره‌ ها دانست و افزود: خواهران طلبه در پایان این دوره به عنوان مبلغ و متخصص در حوزه حجاب به شبهات افراد در مدارس، دانشگاه‌ ها و مجالس پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه آسیب بدحجابی در درجه اول خود شخص، خانواده و سپس جامعه را تهدید می‌کند، گفت: داشتن جامعه‌ ای به دور از هرگونه آفت و آسیب نیازمند همراهی و همکاری خانواده‌ ها و جامعه است.

وی با بیان اینکه مرکز ریحانه النبی وارد نهمین سال فعالیت خود شد، افزود: این مرکز در سال جاری ۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموز دوره ابتدایی را تحت آموزش حجاب قرار داد.

انتهای پیام/ م
فراگیری دوره‌ های آموزشی تربیت مبلغ حجاب برای خواهران طلبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.