تیم‌های هندبال و بسکتبال دانش آموزان دختر ابتدایی فارس قهرمان کشور شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، تیم هندبال دانش آموزان دختر ابتدایی فارس به مقام قهرمانی دست یافت.


جعفری افزود: در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم دانش آموزان دختر ابتدایی فارس با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ تیم شهرستان‌های تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.


جعفری ادامه داد: تیم بسکتبال دانش آموزان دخترابتدایی فارس نیز قهرمان کشور شد.


وی بیان کرد: در مسابقه فینال، تیم بسکتبال دختران فارس با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ تیم اصفهان را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد.


جعفری اظهار داشت: در دور اول این رقابت‌ها نیز تیم‌های ورزشی دختران مقطع متوسطه اول و دوم فارس نیز در این رقابت‌ها درخشش کم نظیری داشتند.


وی گفت: در رشته فوتسال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران دانش آموز استان فارس با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت و پس از آن تیم‌های کرمانشاه و البرز به تربیت در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


جعفری افزود: در رشته بسکتبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد، و تیم‌های شهرستان‌های تهران و قزوین در جایگاه دوم وسوم ایستادند.


وی تصریح کرد: در رشته هندبال و در مقطع متوسطه دوم تیم دختران فارس با قبول شکست برابر اصفهان مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد و تیم تهران نیز سوم شد.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در رشته هندبال در مقطع متوسطه اول تیم استان فارس سوم شد و تیم‌های اصفهان وخراسان رضوی به تربیت در جایگاه‌های اول و دوم وقرار گرفتند.


جعفری افزود:در رشته والیبال در مقطع متوسطه دوم نیز تیم دختران فارس سوم شد و تیم‌های اصفهان و البرز عنوان‌های اول و دوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ر

درخشش دانش آموزان دختر فارس در مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار