اعضای تیم ملی دو و میدانی برای برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان بامداد امروز وارد لندن شدند.

یه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اعضای تیم ملی دو و میدانی کشورمان که عصر روز گذشته بالاخره پس از چند روز معطلی  برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان تهران راهی لندن شده بودندف ساعتی پیش وارد محل برگزاری مسابقات شدند. همچنین اوتانون گای مربی اختصاصی تفتیان هم برای حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی  جهان وارد انگلستان شد.

در ضمن احسان حدادی که همراه با حسین توکلی برای برپایی اردویی 2 هفته ای عازم بلاروش شده بود پس از ارسال روادیدش از سوی مسئولان فدراسیون به بلاروس، شب گذشته  برای حضور در مسابقات عازم لندن شد و صبح امروز به همراه حسین توکلی وارد این شهر شدند.

شانزدهمین ‌رقابت های دو و میدانی قهرمانی  جهان از امروز در لندن  آغاز می‌شود و تا ۲۱ مرداد ادامه خواهد داشت.این در حالی است که تیم ما با 3ورزشکار به نام های حسن تفتیان(دوی ۱۰۰ متر) ، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر با مانع) و احسان حدادی (پرتاب دیسک) در این رقابت ها حضور دارد.

همچنین هم گروه‌های احسان حدادی در دور مقدماتی این رقابت‌ها در ماده پرتاب دیسک که امشب برگزار می شود، مشخص شدند که برهمین اساس اریک کاد از هلند، دانیل استال از سوئد، میلانوف از بلژیک، آپاستولوس از قبرس، اسمیکل از جامائیکا، نیکلاس از سوئد، هال از نیوزلند، اسکاگستاد از نروز، فاینلی از آمریکا، کوپر از استرالیا، مالاخوفسکی از لهستان، بروان از آمریکا، مارتین کوپر از استونی  و رابرت هارتینگ قهرمان نامدار آلمانی هم گروه‌های حدادی در دور مقدماتی هستند.این رقابت ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.

 ورود اعضای تیم ملی به لندن

انتهای پیام/

مصاف حدادی و هارتینگ در مرحله مقدماتی گروه A پرتاب دیسک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار