دوره آموزشی مدیریت موثر زمان در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با حضور نمایندگانی از سازمان دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دوره مدیریت موثر زمان به منظور آشنایی با مباحث مربوط به استفاده صحیح از زمان کار و افزایش سطح کارایی و اثربخشی برای کارشناسان، روسای ادارات در رسته های شغلی اداری و مالی و مشاغل عمومی در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.


برنامه ریزی و هدف گذاری روزانه برای استفاده از ساعت کار مفید، آشنایی با مسائل ایجاد کننده اتلاف وقت و رفع این موانع به منظور استفاده بهینه از زمان کار در اختیار از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود.


توانایی تهیه برنامه کاری روزانه و هفتگی، اولویت بندی امور کاری با انجام كارهای مهم در ابتدای روز و موکول کردن كارهای با اهمیت کمتر به انتهای روز و بهره مندی از مباحث روانشناسی وقت از جمله نکات مثبت برای شرکت کنندگان در این دوره بود.


 این دوره آموزشی 8 ساعته که در دو روز و توسط واحد آموزش اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد از دوره های مصوب سازمان دامپزشکی است همچنین مدرس این دوره نادر طهماسبی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود و  دنیایی و  شه پناهی نمایندگان دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی نیز بر آن نظارت داشتند.

 

انتهای پیام/ز

افزایش بهره وری در زمان کار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.