معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت فعالیت ۸۷۵ خیر حوزه سلامت در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت صبح امروز در دومین همایش مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات ارومیه برگزار شد گفت:مقوله سلامت از جمله مسائلی است که مورد اهتمام تمام دولت‌ها بوده است.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت ازمرمت و بازسازی ۴۵ هزار تخت بیمارستانی خبرداد و افزود: در دولت یازدهم 24 هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شد که سه هزار مورد بیش از تعهد دولت است.


وی با اشاره به اینکه سلامت مردم باید در منطق محروم و روستایی تامین شود افزود: در نقاط محروم و روستایی بیش از دوهزار خانه سلامت با مشارکت دولت و خیرین ساخته شده است و همچنین ۲ ۱ ۲ گروه جهادی در مناطق محروم کشور در حوزه سلامت خدمات ارائه می‌کنند.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت از فعالیت ۸۷۵ خیر حوزه سلامت در کشور خبر داد و افزود:۴۰۰ درمانگاه و ۴۰ بیمارستان توسط خیرین در سطح کشور اداره می‌شود و تاکنون 1500 میلیارد تومان توسط خیرین به حوزه سلامت کمک شده است.

وی نقش سازمان‌های مردم نهاد را در تامین سلامت مردم را موثر دانست و گفت:620 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت در کشور فعال است


سید محمد هادی ایازی ادامه داد:امسال شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد با حضور 64 سازمان مردم نهاد در زمینه سرطان فعال شده است

انتهای پیام/م

۸۷۵ خیردر حوزه سلامت فعالیت می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.