وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد فدراسیون‌های بین‌المللی با ما بسیار خوب شده و بایداز ظرفیت‌های بین‌المللی برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

سلطانی فر: ورزش ایران در روابط بین الملل موفق بوده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه آخرين جلسه هیئت دولت يازدهم درخصوص حضورش در دولت دوازدهم گفت: این را از رئیس جمهور بپرسید در مدت حضورم مقداری در حل مشکلات ضوابط، دستورالعمل‌ها و اختیارات تلاش کردیم. در ورزش بانوان تمرکز داشتیم و مجوز حضور بانوان در ورزش‌ها با پوششی مناسب را گرفتیم.

او گفت: جوان‌گرایی مدیران استانی در این مدت در دستور کار بود و ما در حال حاضر 4 مدیر کل زیر 40سال داریم و در آینده هم اگر بنده معرفی شدم و مجلس رای اعتماد داد این روند را در تعیین مدیران ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص اولویت وزیر بعدی گفت: بحث ورزش قهرمانی وهمگانی و بانوان در کنار تکمیل پروژه‌ها عمرانی و ایجاد یک همگرایی میان دستگاه‌ها برای حل مشکلات جوانان مانند ازدواج، اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.

 وزير ورزش و جوانان درباره اثربخشی دیدار وزیر امور خارجه با وزیر خارجه عربستان بر موضوعات و حل مشکلات ورزشی گفت: ما توانستیم میزبانی حدود 70 رویداد بین‌المللی را داشته باشیم. رویکرد فدراسیون‌های بین‌المللی با ما بسیار خوب شده و بایداز ظرفیت‌های بین‌المللی برای توسعه ورزش استفاده کنیم. فکر می‌کنیم بهانه‌هایی که عربستان برای عدم حضور در مسابقات با ایران دارد بهانه‌های واهی است که حل شدن مشکلات می‌تواند اثربخش باشد.

انتهای پیام/

 

اظهارات ورزشی وزیر ورزش در آخرين جلسه هیئت دولت يازدهم 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار