سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شرکت در تورنمنت سه جانبه کره جنوبی بدون حضور لژیونرها (بازیکنان شاغل در تیمهای خارجی)، فرصت خوبی برای بازیکنان جوان این تیم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا حبیبی افزود: حضور نداشتن بازیکنان لژیونر هندبال ایران در مسابقات سه جانبه کره جنوبی زمینه حضور بازیکنان جوان تیم ملی در این رقابت ها را فراهم می کند و ما می توانیم توانایی ها و نقاط ضعف و قوت آنان را مورد بررسی قرار دهیم.

مسابقات سه جانبه هندبال کره جنوبی از 18 مرداد با حضور تیم های ایران، تونس و کره جنوبی در سئول برگزار می شود.

وی که برای برپایی اردوی تدارکاتی تیم ملی در اصفهان حضور دارد، ادامه داد: تیم ملی هندبال با هدف حضور پر قدرت و خط و نشان کشیدن برای حریفان در مسابقات بین المللی کره جنوبی حاضر می شود.

سرمربی تیم ملی هنبدال کشورمان بااشاره به اینکه پس از این تورنمنت بازیکنان برای حضور در تیم های باشگاهی و شرکت در لیگ آمده می شوند، گفت: پس از این تورنمنت، تیم ملی هندبال اردوی آماده سازی دیگری نخواهد داشت اما آبان امسال در مسابقات بین المللی تونس شرکت می کند.

حبیبی با اشاره به آغاز سومین اردوی تیم ملی هنبال در اصفهان تصریح کرد: در این اردو 16 بازیکن حضور دارند و تیم ملی 2 دیدار تدارکاتی با تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه در این اردو تمام نکات تکنیکی و تاکنیکی تیم ملی هندبال بررسی می شود، افزود: رویارویی با تیم سپاهان قابلیت های فنی ما را محک خواهد زد.

سومین اردوی تیم ملی هندبال روز چهارشنبه هفته جاری به مدت سه روز با حضور 18 بازیکن در اصفهان آغاز شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار