سه بازیکن اصفهانی تیم هندبال دیناموبوخارست رومانی به همراه این تیم توانستند بار دیگر قهرمان لیگ رومانی شوند و به مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سه ملی‌پوش اصفهانی تیم هندبال دینامو بوخارست رومانی افتخار دیگری برای این تیم و اصفهان رقم زندند.

سه تفنگدار اصفهانی و لژیونر تیم دیناموبخارست رومانی بار دیگر موفق به کسب قهرمانی با این تیم در لیگ برتر هندبال رومانی شدند تا به جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا در فصل آینده نیز صعود کنند.

سجاد و الله کرم استکی به همراه سید علیرضا موسوی سه بازیکن اصفهانی تیم دیناموبوخارست رومانی هستند؛ درخشش الله کرم استکی در تیمش افتخارات زیادی را برای این خودش و تیمش به همراه آورده است و یکی از ارکان قهرمانی دینامو بوخارست محسوب می‌شود و تیمش با پنالتی آخر او قهرمان شد.

در دیدار نهایی سجاد استکی 6 گل، الله کرم استکی 5 گل  برای دینامو به ثمر رساندند و سید علیرضا موسوی هم با عملکرد فوق العاده خود در دفاع مهم‌ترین رکن خط دفاعی تیمش بود.

اصفهان قطب هندبال ایران با داشتن 6 لژیونر ملی‌پوش در کشورهای دیگر، یکی از ارکان اصلی تیم ملی هندبال ایران به حساب می‌آید و در فصل گذشته لیگ برتر نیز تیم شهرداری کاشان از استان اصفهان به همراه علی حبیبی سرمربی اصفهانی‌اش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.