نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه‎گذاری فرهنگی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد امروز در جلسه توسعه قرآنی شهرستان اردستان اظهار کرد: شهرستان اردستان یک منطقه فرهنگی و مذهبی بوده و این شهرستان در زمینه گرایش به قرآن ریشه تاریخی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید در زمینه تشکیل جلسات قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد، افزود: در شهرستان اردستان 8 تشکل قرآنی در حال فعالیت هستند که باید از این تشکل‌ها حمایت‌های لازم صورت گیرد که در کنار این تشکل‌ها ساخت یک مدرسه قرآنی نیز امری ضروری است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود فضای مجازی باید در این قسمت سرمایه‌گذاری فرهنگی شود.

وی با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی یادآور شد: محتوای فضای مجازی امروز موجی از اطلاعات را بر سر جوانان ما می‌ریزد که برای مدیریت آن و تبدیل تهدیدهای این شبکه‌ها به فرصت باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

طباطبایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین باید در فضای مجازی محتواسازی صورت گیرد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در این قضیه باید آتش به اختیار عمل کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.