فرمانده انتظامی آمل از کشف ۱۵۰ عدد انواع گوشی تلفن همراه قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام "ع -ی" در یک واحد صنفی فروش لوازم جانبی موبایل مبادرت به خرید فروش کالای قاچاق می‌کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازدید و بازرسی از این واحد صنفی، بیش از ۱۵۰ عدد انواع گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ گنجیان مقدم یکی از موانع مهم عدم شکوفایی هر کشوری را قاچاق کالا برشمرد و افزود: پلیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اشاره به اینکه امنیت یکی از پایه‌های مهم اقتصاد به شمار می‌رود و تحقق تولید و اشتغال داخلی نیازمند توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی به ویژه قاچاق کالا است، گفت: جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و غیرمجاز افزایش اشتغالزایی و ارزش افزوده داخلی را به همراه خواهد داشت و موجب خواهد شد تا عدالت اجتماعی در کشور برقرار شود.


انتهای پیام/ع


واحد صنفی گوشی تلفن همراه قاچاق در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.