خودروی پژو ۴۰۵ با بیش از ۵ کیلو مواد مخدر در آمل توقیف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف پنج کیلو و پانصد گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ها و عاملان افیونی طرح کنترل محور مواصلاتی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود:در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن کنترل محور و بازدید خودرو‌های مشکوک، یک دستگاه پژو ۴۰۵ به رانندگی فردی به نام  م. - ح. و و سرنشینی م. - ب. را متوقف کردند.

سرهنگ گنجیان مقدم با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که مواد مخدر از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و تزلزل افکار و ذهن خلاق جوانان جامعه به شمار می‌رود، از مردم خواست: برای مقابله با این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر درآمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار