واحد‌های تولیدی آمل که از بدو تاسیس تا کنون فعال بوده و هیچگاه تعدیل نیرو نداشته اند، دارای شناسنامه استفاده از تمهیدات ویژه خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسولی فرماندار آمل با مهم دانستن حفظ اشتغال فعلی و تولیدات موجود، خواستار شناسنامه دار شدن واحد‌های تولیدی شد که از بدو تاسیس تاکنون علاوه بر داشتن مشکلات فراوان هیچگاه نیروی کار خود را نکاسته اند.


وی شنامه دار شدن این واحد‌ها را در استفاده از تمهیدات ویژه اتخاذ شده در جلسه هم اندیشی برشمرد و گفت: تسریع در رسیدگی مطالبات و مشکلات این واحد‌ها در ادارات مربوطه، کمک به واحد‌های فعال برای استفاده از بهین یاب و ایجاد شعبه اختصاصی صنعت در دادسرا‌ها برای بررسی تخصصی و ویژه این واحدها، از جمله تمهیدات پیش بینی شده است.


جعفر رسولی افزود: میتوانیم با طراحی یک نقشه راه کاربردی و اعلام گزارش کار انجام شده و تشریک مساعی با مسئولین استانی و کشوری و رونق و توسعه صادرات، در جهت کمک به واحد‌های نیمه تعطیل و کم بازده و حتی واحد‌هایی که تعطیل شده اند و یا در رهن بانک‌ها هستند، اقدام نماییم تا بتوانیم ظرفیت اشتغال پیش بینی شده برای این شهرستان را در سال جاری ایجاد نموده و با حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید، این پیش بینی‌ها را محقق نماییم.


وی با مقید دانستن دستگاه‌ها به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می‌گردد و تاکید بر وجود فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور، مسئولین شهرستانی را نیز عضو دسته‌های این ستاد فرماندهی دانست و یکی از اتاق‌های این فرمانداری را به اتاق اقتصاد مقاومتی جهت تسهیل امور اختصاص داد.
انتهای پیام/ع


تسریع در رسیدگی مشکلات واحد‌های تولیدی با شناسنامه دار شدن آن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار