برنامه تلویزیونی «رسانش» با موضوع سواد رسانه ای با محوریت مخاطبان نوجوان روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با افتتاح رسمی شبکه امید، برنامه تلویزیونی «رسانش» با موضوع «سواد رسانه ای» از 14 مرداد ماه از این شبکه با محوریت مخاطبان نوجوان روی آنتن می رود.


این برنامه که فصل اول آن تا انتهای تابستان ادامه دارد، شنبه تا چهارشنبه هر شب از ساعت 21:30 به مدت 30 دقیقه پخش خواهد شد. در هر قسمت از این برنامه، مباحث مرتبط با سواد رسانه ای در قالبهایی همچون، بازیهای رایانه ای، تلویزیون، شبکه های اجتماعی، موسیقی و... و همچنین در موضوعاتی مانندِ بازنمایی، خبر، سرگرمی، تبلیغات تلویزیونی، مخاطب شناسی، ستاره ها و... با محوریت مصادیقی از هر یک از این موضوعات مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.


بر اساس این گزارش، تهیه کنندگی و اجرای این برنامه بر عهده محمدصادق باطنی از معلمان و پژوهشگران حوزه سواد رسانه ای است که در هر قسمت با حضور تعدادی از مهمانها و کارشناسان هنر و رسانه به بحث و بررسی موضوعات مختلف خواهد پرداخت. همچنین، در کنار موضوعات گوناگون، یکی دیگر از بخشهای متفاوت این برنامه نقد برنامه های صداوسیماست که این موضوع در قسمتهای مختلف و با حضور نوجوانان و کارشناسان انجام خواهد شد.


سایر عوامل برنامه از این قرار است؛ مشاور و کارشناس برنامه: دکتر سید بشیر حسینی، کارگردان: محمد دیماسی، مدیر تولید: جواد اسدی، نویسنده: مجید قبادی، پژوهشگر: امیرحسین خیراندیش، تدوین و گرافیک: علی قاسم زاده، روابط عمومی: مسعود وثوقی.


گفتنی است شبکه امید سیما که پخش آزمایشی آن از نیمه دوم سال 1395 آغاز شده بود، از جمعه 13 مرداد 96 به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار