سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بوشهر گفت: همایش حل تعارضات زناشویی در بوشهر برگزار می شود.

همایش حل تعارضات زناشویی در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید احمد موسوی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مرکز مشاوره آرامش معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با همکاری خانه روانشناسان و مشاوران استان بوشهر همایش حل تعارضات زناشویی را برگزار می‌کند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این همایش گفت: این همایش با موضوع حل تعارضات زناشویی با حضور و سخنرانی دکتر نبی فتاحی مدرس دانشگاه، کارشناس صداوسیما، مولف و مترجم کتب روانشناسی دانشگاهی برگزار خواهد شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: همایش روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۹۶ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ شب در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش و توسعه آینده نگری شهر بوشهر با حضور مدیران ادارات و سازمان های مختلف، مسئولان انتظامی، کارکنان و خانواده ها برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان بوشهر گفت: همایش حل تعارضات زناشویی با هدف آشنایی و ارتقای دانش و مهارت‌های لازم بین زوجین بوده است تا با کسب دانش لازم در این زمینه زندگی سرشار از صمیمت را تجربه کنند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: شرکت در همایش برای عموم شهروندان آزاد است و می توانند به صورت رایگان در سالن محل برگزاری همایش حضور پیدا کنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.