رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: قرار است برای برگزاری رقابت های مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا کف پوش اجاره کنیم.

ترابیان: کفپوش سالن تبریز را از AFC امانت می گیریم/ اوکتاویو هنوز سرمربی تیم ملی ساحلی نیستعباس ترابیان، رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره استفاده از کف پوش های قرضی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است تبریز میزبان رقابت های مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا باشد. در بازدید اولیه ای که از این شهر داشتیم، متوجه شدیم کف پوش های این مکان مناسب برگزاری رقابت ها نیست و  AFC هم این مساله را نمی پذیرفت.

او ادامه داد: البته هیئت فوتبال، اداره کل و شهرداری تبریز هم درصدد بودند تا کف پوش های مورد نظر را تعویض کنند اما با توجه به اینکه این مسابقات در مهر ماه برگزار می شود، از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا کردیم تا طبق قراردادی که با شرکت مورد نظر دارد یک کف پوش را برای ما بفرستند. البته این کف پوش ها شامل رقابت های مقدماتی نمی شد اما آنها پذیرفتند که این کف پوش را به صورت امانی در اختیار ما قرار دهند و سپس بازپس گیرند.

ترابیان افزود: مقدمات این کار انجام شده و با شرکت مورد نظر صحبت های لازم را انجام داده ام و سعی می کنیم از کف پوش ها بهره ببریم.

او در مورد اینکه آیا تامین این کف پوش در ایران امکان پذیر بود یا خیر اظهار داشت: استفاده از کف پوش های داخلی مستلزم هزینه بالایی بود و ما با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم قرار شد از کف پوش هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار می گذارد به صورت امانی استفاده کنیم.کف پوش ها استاندارد و بین المللی است و می تواند شرایط خوبی را رقم بزند.

**میرشمسی خواست به صورت دوستانه از فدراسیون فوتبال جدا شود

ترابیان درباره وضعیت میر شمسی اظهار داشت: به عنوان عضو کمیته فنی رضایت کاملی از میر شمسی داشتیم و این فرد از نظر اخلاق بی نظیر بود و او خصوصیات یک مربی کاملا حرفه ای را در بر داشت. طبق تصمیمی که در کمیته فنی لحاظ کرده بودیم در نظر داشتیم از میر شمسی در کمیته فنی بهره ببریم  و به نوعی دلیل جدایی او را جویا شویم که در همین راستا با میر شمسی تماس حاصل کردم اما او در صحبت های خود اعلام کرد که ماموریتی داشته و به اتمام رسانده و قراردادی نیز ندارد و از طرفی علاقه ای هم به تمدید ندارد .همچنین میر شمسی اعلام کرد که اجازه داده شود تا به صورت دوستانه از فدراسیون جدا شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی عنوان کرد: با وجود اینکه زمان زیادی تا رقابت های مهر ماه نمانده به همین دلیل در کمیته فنی نام اوکتاویو مطرح شد. این مربی از پیشینه خوبی برخوردار است و تیم ما را به خوبی می شناسد و به همین دلیل تمامی دوستان رای بر این دادند که او بهترین گزینه است اما این به معنای انتخاب صد در صد نیست و این مساله باید در هیئت رئیسه نیز بحث شود تا تایید گردد.در صورت تایید هیئت رئیسه، مذاکرات را آغاز می کنیم و در کوتاه مدت کار را تمام می کنیم تا او بتواند کارش را شروع کند.

 

 انتهای پیام/

 

 میزبانی رقابت های فوتسال آسیا با کف پوش های قرضی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار