فرماندار قوچان از برگزاری کنسرت شهرام و حافظ ناظری تا هفته آینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علیرضا قامتی در نشست خبری گفت : در هیچ کدام ازمجموعه های مدیریتی شهرستان هیچ گونه مخالفتی در خصوص برگزاری کنسرت وجود نداشته و فرد یا صاحب نظری چه در حوزه فرهنگی و چه در حوزه امنیتی اظهار نظری مبنی بر برگزار نشدن کنسرت نداشته اند .

 

وی با اشاره به این که اختلافی بین مجموعه های مختلف اعم ازبرنامه ریزان و سایر متولیان بوجود آمده گفت : قبل از برگزاری کنسرت نشستی را به دلیل اهمیت موضوع با دادستان محترم  و سایر عوامل اجرایی در فرمانداری داشته ایم  و جمع بندی مشخصی را در این زمینه داشتیم .

 

فرماندار قوچان همچنین از برگزاری کنسرت شهرام ناظری و حافظ در هفته آینده خبر داد و افزود :در یک الی دو روز اجرای کنسرت شهرام ناظری را در شهرستان قوچان خواهیم داشت .

 

قامتی با توجه به اینکه کنسرت ناظری سنتی و بومی است و فرمانداری به دلیل احیای سنن و آیین از آن حمایت خواهد کرد گفت : طی جلسه ای که برگزار شد مکان اجرای کنسرت ازدغدغه های مطرح شده بود که با توجه به دیدگاه کارشناسی مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

افتتاح برخی پروژه های شهرستان هنوز در میانه راه است  

 

وی در ادامه این نشست با اشاره  به پروژه های شهرستان قوچان که هنوزافتتاح نشده است گفت: برخی پروژه های شهری ازجمله مجتمع فرهنگی هنری ، پروژه ساماندهی میدان ورزش  و استادیوم ورزشی و مزار شهدا  ، از جمله پروژه هایی هستند که با توجه به زمان تخصیص بودجه در نظر گرفته شده هنوز به بهره برداری نرسیده است .

 

فرماندار شهرستان قوچان افزود : در رابطه با پروژه مجتمع فرهنگی هنری بتن ریزی در حال انجام است و بودجه درنظر گرفته شده که به میزان 6 هزار میلیارد ریال است که هزینه پرداخت شده و پروژه در حال انجام است .

 

علیرضا قامتی همچنین در مورد پروژه تقاطع پارک نشاط افزود : زیرسازی پروژه در حال انجام است تفاوق در مورد خرید قیر به میزان 1100 تن انجام گرفته شده است .

 

وی در رابطه با پروژه میدان کشتی تصریح کرد : در این رابطه در حال حاضر انتقال خدمات انجام میگیرد به طوری که با توجه به مسیر جاده بین المللی باید این پروژه در زمان مشخص انجام و در زمان مشخصی به پایان برسد .

 

فرماندار قوچان در رابطه با پروژه استادیوم ورزشی هم گفت : این استادیوم پروژه ای ملی است و با توجه به حساسیت مسئله و نیز مشکلاتی ازقبیل بورودت هوا و وزش باد افتتاح این پروژه به تاخیر افتاده است به طوری که 1.5 میلیاد تومان اختصاص داده شده است  و هم اکنون استادیوم قابل استفاده است ولی امکانات لازم را ندارد .

 

علیرضا قامتی گفت : پروژه مزار شهدا با توجه به شکل هندسی که دارد کار ساده ای نیست و ما هم از پیمانکار گلایه مندیم و در این رابطه بتن ریزیهای پروژه مجددا ریخته شده و به دلیل مشخصه خاص خود کمی زمانبر است . و خود ما ازروند کند پروژه متاثر هستیم .

 

وی درخصوص پروژه ای تحت عنوان کتابخانه تربیت گفت : اعتبار بالغ بر 170 میلیون تومان در نظر گرفته شده و در حال حاضر مراحل قانونی را طی می کند.

 

انتهای پیام: ح/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.