سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت آزمون دوره‌های کاردانی از ساعت 12امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

امروز، زمان توزیع کارت آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدیدحسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کارت شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ برای داوطلبان ۱۱ کد رشته امتحانی از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و لذا داوطلبان ذی ربط ضرورت دارد از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود نسبت به دریافت پرینت آن و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

وی عنوان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ برای ۱۱ کدرشته امتحانی که پذیرش آنها براساس آزمون است در صبح روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در ۱۷۲ شهرستان و ۱۸۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷.۳۰ صبح آغاز شده و درهای ورود به حوزه های امتحانی راس ساعت هفت صبح بسته خواهد شد و لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی ممانعت می شود.

توکلی افزود: داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون هم به تمام داوطلبان به همراه یک بسته دفترچه آزمون یک پاسخنامه داده خواهد شد، دفترچه آزمون شامل سئوالات دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده نسبت به پاسخگویی سئوالات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمام دفترچه های سوال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده است و شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام هر داوطلب برروی جلد دفترچه داوطلب مندرج شده، این دفترچه ها دارای تنوع بوده به تناسب در انواع؛ a.b.c.d.e.f تقسیم می شود بعد از پایان برگزاری آزمون یک فرم ارزیابی برگزاری آزمون است که بر روی سایت سازمان قرار داده شده و داوطلبان بعد از آزمون تا ۲۰ مرداد فرصت دارند که به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل این فرم ارزیابی اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه آخر شهریورماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

زمان برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
خوب
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین کاظمی
۰۰:۳۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
با وجود وارد کردن کامل اطلاعات نمیتونم کارتمو بگیرم ...و از سایت میاره صفحه یرشروع...
آخرین اخبار