آئین پایانی پانزدهمین جشنواره‌ بین المللی رضوی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در آیین اختتامیه استانی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی‌امام رضا(ع) گفت: استان فارس در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته‌های سرود، پویانمایی، داستان کوتاه، شعرسرایی، کاردستی و کتاب‌سازی نفرات برگزیده خود را شناخت.


وی افزود: کانون پرورش فکری با برپایی جشنواره امام رضا (ع) به دنبال کشف استعدادها و شکوفایی مفاهیم و ارزش‌های دین در قالب شعر، داستان، قصه‌گویی، سرود و دیگر رشته‌های فرهنگی است.


افتخاری ادامه داد: با شناخت باورهای دینی به حقیقت‌اندیشی، آینده‌نگری و نیز با بهره‌گیری از سیره علوی و رضوی که مهم‌ترین سرمایه کودک، نوجوان و مربیان است به سعادت، سلامت و اهداف دینی دست خواهیم یافت.


وی اظهار داشت: در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش نشریه‌نگاری، منصوره تقوی‌فرد، عسل سوزنده، زینب کیانی‌نژاد و یاسمین تقوی‌فرد از مرکز لارستان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شدند.


افتخاری بیان کرد: مریم رحمانیان، علی رحمانیان، امیرمحمد زارعیان، شایان مصباحی و حسین حاتم در بخش پویانمایی از مرکز جهرم، در بخش ویژه کتاب سازی خانم الهه ناسوتی، هلیا مرادی، طناز فتحی سعادت‌آبادی و کوثر رستم پور فرد از مرکز صدرا موفق به دریافت لوح و تندیس شدند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: خانم راضیه احمدی و هلیا مرادی از مرکز صدرا در بخش داستان‌نویسی و نیز در بخش شعر زهرا طالبی، از مرکز 3 کانون پرورش فکری کودکان در شیراز با لوح و تندیس تجلیل شد.


آیین اختتامیه استانی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی‌امام رضا (ع) با ۸ موضوع نشریه ‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، قصه‌گویی، شعرسرایی، داستان‌ نویسی، سرود و پویانمایی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان هم زمان با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس برگزار شد.
انتهای پیام/ر


معرفی نفرات برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار