چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطائی‌نژاد رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس گفت: هدف از برگزاری چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌ها بسترسازی برای رقابتی سالم است.


وی افزود: روابط عمومی به عنوان یک عملکرد مدیریتی، نقش بسیار مؤثری در موفقیت سازمان ایفاء کرده و زمینه لازم برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان را در ابعاد درون و برون سازمانی فراهم می‌کند.


عطائی‌نژاد با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه روابط عمومی، ادامه داد: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس در 13 بخش برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.


وی اظهار داشت: بخش‌های 13گانه شامل نشریه درون سازمانی، ویژه‌نامه،کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، آگهی و رپرتاژآگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی مدیا، نرم افزارهای کاربردی و انتخاب کارشناس برتر روابط عمومی است.


دبیرچهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را دوم شهریورماه امسال اعلام کرد و بیان کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بخش‌های دولتی، غیر دولتی، عمومی و خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org در یک، چند یا تمام بخش‌ها شرکت و آثار خود را ارسال کنند.


عطائی‌نژاد زمان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس را شهریورماه اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

رقابتی سالم در جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.