32 میلیارد ریال به ورزش منطقه آزاد اروند اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت:32میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای طرح های ورزش در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو اختصاص یافته است.

پیمان ادیبی در جلسه ورزش شهرستان آبادان افزود:این مقدار اعتبار به منظور ساخت بهسازی فاز اول استادیوم جهان آرا خرمشهر، هتل ورزشی آبادان و سالن چند منظور ورزشی در جزیره مینو هزینه خواهد شد.

وی به اختصاص 80 درصد از اعتبار ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند به طرح های عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت:بخشی از اعتبار اختصاص یافته نیز صرف نوسازی و تجهیز مکان های ورزشی در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو می شود.

ادیبی گفت:رویدادهای مهم ورزشی متناسب با امکانات هیات های ورزشی در آبادان برنامه ریزی و در نیمه دوم سال برگزار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان نیز در این جلسه خواستار توجه به توسعه مکان های ورزشی در مناطق روستای و شهرهای اروندکنار و چوئبده شد.

ریاض فرحانی افزود:همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز در ادامه پرداخت سهم هیات فوتبال آبادان از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر را خواستار شد و گفت:پرداخت شدن این سهم باعث توسعه ورزش و توجه به استعدادهای ورزشی در آبادان می شود.

خادم علی تذهیبی به تدوین برنامه پنج ساله ورزشی شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:این برنامه با افق20 ساله زیرساخت ها، امکانات ورزشی و تقویم ورزشی شهرستان را در برمی گیرد.

انتهای پیام /د

اختصاص 80 درصد از اعتبار ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند به طرح های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.