مدیر کل ثبت احوال فارس گفت: کارت‌های ملی تا پایان امسال اعتبار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال فارس گفت: پایان امسال آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و از ابتدای سال آینده کارت‌های ملی قدیمی، در هیچ یک از ارگان‌ها، بانک‌ها و اداراتی که نیازمند دریافت کارت شناسایی معتبر است، اعتبار ندارد.


وی با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱ هزار تومان است، افزود: شهروندان برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، پیش ثبت نام خود را از طریق سایت www. Ncr.ir انجام دهند.


انصاری ادامه داد: ظرفیت جمع آوری و ثبت نام روزانه کارت ملی هوشمند در استان ۹ هزار و ۵۰۰ درخواست است.


وی اظهار داشت: ۸۰ دفتر پست و پیشخوان خدمات دولت وظیفه ثبت درخواست‌های متقاضیان را بر عهده دارند.


انصاری با بیان اینکه تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارت صادر و به متقاضیان تحویل شده است.


وی از صاحبان حدود ۷۰ هزار کارت هوشمند ملی که با وجود دریافت پیامک‌های مکرر، هنوز برای فعال سازی و دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند، خواست در اسرع وقت برای دریافت و فعال سازی کارت ملی خود اقدام کنند.


مدیر کل ثبت احوال فارس تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور تمهیداتی را برای متقاضیانی که دارای معلولیت حرکتی هستند از جمله جانبازان پیش بینی کرده است تا کارت هوشمند ملی به محل نگهداری از آنان ارسال شود.
انتهای پیام/ر


پایان یافتن اعتبار کارت های ملی تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار