معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال گفت:افرادى در هیئت مدیره حضور داشتند که به دنبال پست و مقام و جايگاه هاى مختلف در استقلال از جمله معاونت باشگاه بودند.

علی نظرى جويبارى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرايط استقلال اظهار داشت : با توجه به اينكه در اوايل فصل لیگ برتر فوتبال قرار داريم نمى توان درباره شرايط اين روزهاى استقلال اظهار نظرى داشت اما تيم استقلال نسبت به سال گذشته مسن تَر شده است و از طرفى افراد با تجربه هم در تيم حضور دارند و اميدوارم نتايج خوبى را در ديدار هاى آينده كسب كنند.

 او ادامه داد :استقلال در نيم فصل دوم فصل گذشته به دليل جوان گرايى بازى هاى خوبى را از خود به اجرا مى گذاشت و بهتر بود اين تيم به همان روند خود ادامه مى داد و تا این حد ميانگين سنى بالا نمى رفت.به نظر من منصوريان مى توانست روند جوانگرايى را ادامه دهد اما اين طور كه از شواهد پيداست محروميت بازيكنان در فصل گذشته به نوعى شرايط توفيق اجبارى را براى سرمربى تيم رقم زده بود و او مجبور به استفاده از بازيكنان جوان بود و این تفکر منصوریان نبود.

  نظرى جويبارى درباره انتخاب توفيقى به عنوان معاونت ورزشى باشگاه استقلال و اينكه آيا انتخاب او بدون تاييد هيئت مديره درست است يا خير گفت :صلاح مملكت خويش را خسروان دانند و اميدوارم توفيقى نيز در اين راه موفق باشد .در زمان گودرزى وزير سابق ورزش و جوانان افرادى در هيئت مديره استقلال مشغول به كار بودند كه تنها به دنبال كسب سمت معاونت بودند و آنها در وسط انجام نقل و انتقالات طورى عرصه را بر ما تنگ كردند كه در نهايت ما را كنار زدند.

او بیان کرد:بنابراين  در آن زمان افرادى بودند كه به دنبال پست و مقام و جايگاه هاى مختلف در استقلال از جمله آكادمى ،فوتبال بانوان و معاونت باشگاه بودند وبعضي از دوستان از روز ورود به باشگاه دنبال جايگاه معاونت ويا رئيس دفتر مدير عامل ... و امروز به اهدافشان هم رسيدند.

در باشگاه استقلال بزرگورانى همچون آقايان منزوى ساعدى واميرى ها در پست هاى اجرايى با سابقه طولانى مدت وبعد از ان به معاونت ورزشى رسيدند و سال ها در استقلال مديريت كردند البته استقلال ميراث كسى نيست و هر فردى در استقلال خدمت كرد با جان دل بود اما شرايط طورى رقم خورد و افرادى جانشين ما شدند كه قبلا عضو هيت مديره  بودند كه آن كت برايشان خيلى گشاد بود و همان زمان اگربه وظيفه سازمانى خودشان عمل مى كردند و نيم فصل به نقل انتقال ورود نمی كردند و با جذب كاره رضايى ومسلمان همان سال قهرمان مى .شديم همچنين طبق اساسنامه بايد بگويم انتخاب معاون ورزشى بايد با تصويب هيئت مديره باشد .

 او در ادامه درباره رفتار مناسب با بازيكنان اين تيم اظهار داشت : با توجه به حضور طولانی مدتی كه در استقلال داشتم بايد بگويم رفتار مناسب با يك فوتباليست بايد سرلوحه كار قرار گيرد چرا كه بازيكنان افتخارات باشگاه هستند و بايد مسئولان بدانند چطور با يك بازيكن بايد صحبت كنند و با آنها رفتارى خوب داشته باشند.

 معاون ورزشى سابق باشگاه استقلال  افزود :اميدوارم استقلال در فصل پيش رو با تمام تجربه و نيروى جوانى بتواند تلاش كند و بهترين نتايج را رقم بزند و معتقدم  استقلال در نيم فصل اول مى تواند شرايط خوبى براى كسب نتايج داشته باشد و تنها در نيم فصل دوم بايد مديريت شود .خواسته ما و هواداران هم تنها قهرمانى استقلال است و از تمام آقايانى كه در راس قرار گرفتند مى خواهيم كه استقلال را به قهرمانی ایران برسانند  و در آسيا هم بدرخشد.

انتهای پیام/

انتخاب معاونت ورزشی استقلال با تصویب هیئت مدیره است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار