کارشناس فوتبال گفت: رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر میان تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان است.

هادی عقیلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تیم های مدعی قهرمانی در لیگ هفدهم اظهار کرد: به اعتقاد من رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر میان سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان است. این سه تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان تاثیرگذاری را جذب کردند و از کادرفنی با تجربه ای نیز بهره مند هستند.

او با اشاره به پیروزی چهار بر یک تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: تیم پارس جنوبی جم در حالی توانست شاگردان بوناچیچ را شکست دهد که در نخستین بازی خود در لیگ برتر به میدان رفته بود و به نظر من این تیم می تواند در آینده شگفتی ساز شود.

بازیکن پیشین تیم سپاهان در مورد مراسم برترین های لیگ شانزدهم که شب گذشته برگزار شد عنوان کرد: انتخاب بهترین بازیکن فصل گذشته بسیار سخت بود و نمی توان تنها یک نفر را انتخاب کرد اما من نیز با انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی فصل موافق هستم زیرا او توانست پس از 9 سال سرخپوشان پایتخت را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند.

او همچنین درباره پیروزی دو بر صفر تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در نخستین هفته لیگ برتر تصریح کرد: تیم فولاد در آن دیدار از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت و از قبل شکست خورده بود. البته شاید بازیکنان این تیم تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی قرار گرفته بودند و به همین دلیل نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند.

عقیلی در پایان گفت: در مجموع شاگردان برانکو ایوانکوویچ با وجود اخراج علی علیپور نسبت به فولاد بهتر ظاهر شدند و نخستین سه امتیاز خود را کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه هادی عقیلی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار