به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نخستین گروه از زائران اربعین حسینی استان به کربلای معلی اعزام شدند.

اعزام نخستین گروه از زائران اربعین حسینی کهگیلویه وبویراحمد به کربلای معلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسئول ستاد جبهه مردمی انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در مراسم اعزام این کاروان گفت:600 نفر مرد و زن از سراسر استان با عنوان کاروان زیارتی (فطرس) به همت این ستاد با 23 دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام شدند.
هدایتخواه افزود:این زائران به مدت 10 روز در مراسم بزرگ اربعین حسینی شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه زائران کهگیلویه وبویراحمد از مرز شلمچه به عراق اعزام می شوند اضافه کرد:این زائران فردا صبح از مرز شلمچه به نجف اشرف مشرف و صبح روز جمعه با پای پیاده عازم کربلای معلی می شوند.
هدایتخواه گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله مداحی،عزاداری،خواندن دعاها و زیارت نامه ها و سخنرانی از دیگر برنامه های جانبی تدارک دیده شده برای زائران است.
وی با بیان اینکه امسال تعداد زائران اعزام شده از استان به مراسم اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است افزود:داشتن مکان مناسب،خدمات رسانی مطلوب تر و رفاه حال زائران از عمده دلایل این کاهش است.

انتهای پیام/غ

اعزام 600 نفر از هم استانی ها به اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.