فرماندار دشتی گفت: اعتبارات ورزشی این شهرستان در سال جاری به بیش از ۶۰ میلیارد ریال افزایش یافت که نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر رشد نشان می دهد.

اعتبارات ورزشی شهرستان دشتی ۲.۵ برابر افزایش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو پیش از ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار ساله دولت تدبیر و امید شاهد توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان هستیم و در سال جاری نیز عملیات اجرایی چندین پروژه آغاز می شود.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به زیر ساخت های شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبارات از محل های ۲۷ صدم ارزش افزوده، استانی و دو درصد نفت و گاز می باشد. ۳۵ درصد از اعتبارات با توجه به نرم جمعیتی شهر خورموج در حوزه ورزش هزینه می شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی استادیوم شماره دو با اعتبار ده میلیارد ریال خبر داد و گفت: با احداث این استادیوم نیازهای ورزشکاران در حوزه زیر ساخت ها بر طرف می شود.

مهرجو اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد تیم های ورزشی شهرستان در لیگ کشوری، استانی و شهرستانی زیاد است استادیوم فعلی جوابگوی نیازهای شهرستان نیست که ساخت استادیوم شماره دو از ضروریات و مطالبات به حق ورزشکاران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز ورزش شهرستان در سال جاری وضعیت مطلوبی است، ادامه داد: امسال در یکی از محلات شهر خورموج یک سالن ورزشی سقف کوتاه احداث می شود.

فرماندار دشتی یادآور شد: همچنین با توجه به نیاز مبرم ورزشکاران در خصوص اسکان، عملیات اجرایی خوابگاه ورزشکاران نیز در سال جاری آغاز خواهد شد جایگاه ویژه استادیوم نیز تکمیل می شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.