معاون اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: برخی از روستاها نیز فاقد دهیاری هستند مصوب شده که اعتباری به این امراختصاص دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهرداد نیکو، معاون اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان افزود: در چهار ماه اول امسال هنوز اعتباری به دهیاری ها ندادیم و متأسفانه برخی از روستاها نیز فاقد دهیاری هستند؛ در برنامه ششم مصوب شده که اعتبار را به عشایر و روستاهای فاقد دهیار هم اختصاص دهیم.


وی بیان کرد: اعتبارات استان از دو محل متوازن (ماده ۱۸۰) که از این سر فصل ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون از این محل به کارون اعتبار دادند، و محل دیگر هم اعتبارات استانی و نفت است که از این محل نیز ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون به کارون اختصاص پیدا کرد.

مهرداد نیکو ادامه داد: از محل کاهش سایر فصول امکان افزایش اعتبارات برخی سرفصل ها تا ۲۰ درصد هست؛ یعنی مثلا از راه بگیرند و به یک پروژه عمرانی بدهند.

وی عنوان کرد: اگر اعتباری کفاف یک پروژه ای از شهرستان کارون را ندهند چون دستور استاندار است گزارش را به صورت مکتوب دریافت و با اولویت بندی از استاندار مشورت های لازم را دریافت می کنیم.


معاون اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در صورت نیاز باید یک سری مکاتبات انجام شود تا تصمیمات لازم برای اقدامات گرفته شود.


انتهای پیام/م

ضرورت وجود دهیاری در روستا ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار