استاندار کرمان از پروژه ده کیلومتر روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ علوی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی صبح دوشنبه در قالب سفر به شهر هنزاء شهرستان رابر، از پروژه ده کیلومتر روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ علوی بازدید کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند عملیات پروژه ده کیلومتر روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ علوی، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجراست که از مجموع ده کیلومتر، تاکنون سه کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده و هفت کیلومتر آن زیرسازی شده و روکش در حال اجراست.
خداداد مقبلی افزود: پیمانکار این پروژه طی ده روز آینده، پروژه روکش آسفالت هفت باغ علوی به سمت جوپار را با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان را آغاز می کند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در ادامه به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، در بدو ورود به شهر هنزای شهرستان رابر، از پروژه احداث ورودی شهر هنزا بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

بازدید استاندار کرمان از پروژه روکش آسفالت پلیس راه مرصاد تا هفت باغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار