رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: محموله مواد مخدر در باک خودرو کشف شد.

محموله مواد مخدر در باک خودرو کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله خسروانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و شاهد کشفیات زیادی در سطح استان هستیم.

وی از اجرای عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اجرای اقدامات اطلاعاتی ویژه برای کشف این باند، بیان کرد: این باند به‌صورت حرفه‌ای و عمده در امر حمل و قاچاق مواد فعالیت داشت که فعالیت‌های آنها رصد شد.

وی با اشاره به اینکه سرکرده این باند ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار بوده است، ادامه داد: اعضای این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان خوزستان از مسیر استان کهکیلویه و بویر احمد را داشتند.

خسروانی ادامه داد: ماموران انتظامی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد، یک دستگاه خودروی سایپا را در محور گچساران شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از خودرو این باند، خاطرنشان کرد: این مواد مخدر به صورت ماهرانه‌ای در محفظه باک خودرو جاسازی شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در این عملیات سرکرده باند دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.