رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری عامل فروش انواع مکمل‌های دارویی نیروزا و کشف دو میلیارد ریال پودر و قرص نیروزا در شهرستان قائم شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه و مقابله با معضل قاچاق، ماموران پلیس آگاهی از فعالیت یکی از عاملان تهیه و فروش انواع مکمل‌های دارویی نیروزا در شهرستان قائم شهر باخبر و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.


رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: در بازرسی از محل نگهداری کالا‌های قاچاق، ۹۷۶ قوطی انواع پودر به مقدار تقریبی ۶۵۸ کیلو گرم و ۵۷ هزار و ۵۵ عدد انواع قرص‌های نیروزا کشف شد.


سرهنگ پهلوانی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به این که کالا‌ها و دارو‌های قاچاق از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد کنند از مردم خواست ضمن پرهیز از استفاده این داروها، در صورت مراجعه با افرادی که اقدام به تهیه و فروش کالا‌های غیر مجاز می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/ع


مکمل‌های دارویی قاچاق در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار