رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به اقدامات سازمان لیگ، لیگ جودو به شکل پویایی برگزار می شود.

لیگ جودو به شکل پویایی برگزار می شود/ در 2020 مدال کسب می کنیممحمد درخشان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در مورد برگزاری لیگ  جودو اظهار داشت:لیگ جودو باید جایگاه خودش را پیدا کند و برهمین اساس لیگ بزرگسالان باید متفاوت از رقابت های جوانان و یا قهرمانی کشور برگزار شود.

او ادامه داد: از زمان انتخاب  سعید قمی به عنوان ریاست لیگ سازمان برای جذب حامی مالی اقدامات مناسبی انجام شده است. امیدوارم برگزاری فصل جدید جودو سبب شود در سال های آینده این رقابتها پویا تر برگزار شود.

رئیس فدراسیون جودو درباره ارزیابی خود از سطح لیگ گفت:برگزاری لیگ منجر به ترغیب جوانان برای حضور در این رشته و رفع بخشی از مشکلات مالی جودوکاران می شود. از طرفی ملی پوشان ما با حضور در لیگ، چالش خوبی را تجربه می کنندو نفرات مستعدی از این رقابت ها به تیم های ملی معرفی می شوند.

درخشان درمورد سالن افراسیابی بیان کرد: پس از رفع اختلاف نظرها با وزارت ورزش برای استفاده از سالن افراسیابی به توافق نظر رسیدیم. با این وجود از از کمک های شرکت توسعه و تجهیز و وزارت ورزش برای بهره برداری از سالنی جدید بهره می گیریم.

او افزود:همانطور که داورزنی اعلام کرد ما بدون هیچ مشکلی در حال استفاده کردن از این مجموعه ورزشی هستیم. سالن شهید افراسیابی خیلی اوقات در اختیار بخش های دیگر قرار می گرفت و تنها دلیلش هم این بود که ما در بیشتر اوقات استفاده 100 درصدی از این سالن نمی کردیم و بیشتر برنامه های فرهنگی در آنجا برگزار می شد.

رئیس فدراسیون جودو در مورد اهداف اصلی جودو برای حضور در المپیک 2020 توکیو گفت:سابقه ما در جودو دنیا به زمان های دور باز می گردد به طور مثال در المپیک آتالانتا با یک ورزشکار شرکت کردیم اما در المپیک های بعدی با تعداد ورزشکاران بیشتری در المپیک حاضر شدیم.هرچندجودوکاران ما در المپیک مدال آوری نکرده اند اما نتایج خوبی به دست آورده اند. تمام سعی و تلاش ما این است که در المپیک 2020 بتوانیم با مدال به کشور بازگردیم. بازهم می گویم سعی داریم با تیمی یکدست در المپیک 2020 حضور پیدا کنیم.

درخشان در پایان درباره اینکه با جدایی از سالن  افراسیابی به جودو ضربه ای وارد می شود یا خیر،اظهار داشت:اصلا.معتقدم ما مسائل مهمتری در جودو داریم. خوشبختانه از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون حمایت های خوبی از رشته جودو صورت گرفته است و اینکه ورزشکاران ما در افراسیابی یا سالن دیگری تمرین کنند، تفاوت خاصی ندارد.

انتهای پیام/

امیدواری رئیس فدراسیون جودو به کسب مدال در المپیک 2020

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار