معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه رشته های جوجیتسو و کوراش هم به جودو اضافه شده اند، سالن افراسیابی در اختیار جودو قرار می گیرد.

داورزنی:کماکان سالن افراسابی در اختیار جودو استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جودو بیان کرد: امروز مجمع سالیانه جودو برگزار شد و  با توجه به اینکه می بایست عملکرد جودو در سال 94 به تائید می رسید این موضوع بررسی شد، در ضمن  برنامه سال جدید این فدراسیون هم مورد تائید قرار گرفت و با توجه به اینکه جوجیتسو و کوراش به جودو ملحق شده اند طبیعی بود که آنها باید با اطمینان خاطر و  با قدرت در جودو به کارشان ادامه دهند.

او ادامه داد: مسئولان جوجیتسو و کوراش در زیر مجموعه جود به کار خود در این 2 رشته ادامه می دهند و فدراسیون نیز علاوه بر جودو باید به این رشته ها توجه کند. طبیعی است انتظار وزارت ورزش و جوانان  از فدراسیون جودو  برای مسابقات داخل سالن، بازی‌های جاکارتا و المپیک 2020کسب مدال های رنگارنگ است. البته در حوزه‌های رزمی این انتظار وجود دارد چرا که کاراته هم  به المپیک اضافه شده است و تکواندو دیگر تنها نیست. در مسابقات پیش رو از رشته جودو انتظار زیادی برای مدال داریم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش همچنین درباره سالن افراسیابی که در اختیار جودو قرار دارد،گفت: این سالن کماکان در اختیار جودو است چرا که بافت این سالن مسابقه‌ای است و این امکان را دارد که در تمام رشته های ورزشی بتوانیم در‌آنجا مسابقه برگزار کنیم.

داورزنی افزود: طی مذاکراتی که  با  محمد درخشان  داشتم، قرار شد محل تمرینی دیگری را علاوه بر کبکانیان برای جودو در نظر بگیریم. با توجه به اینکه رشته های جوجیتسو و کوراش هم به جودو اضافه شده  جای دیگری برای این رشته پیش‌بینی کنیم، اما تا آن زمان  افراسیابی در اختیار جودو خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان فدراسیون هم تلاش می‌کنند تا سالنی را برای جودوکاران پیدا کنند. قبلا مسابقات رشته‌های مختلف در سالن افراسیابی برگزار می‌شد اما الان نزدیک به  6 سال است که تنها تمرینات جودو در آن برگزار می‌شود.این موضوع را باید اصلاح کنیم که در‌ آینده، تمرینات و یا مسابقات رشته های مختلفی به غیر از جودو هم در آنجا برگزار شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان درمورد مهلت فدراسیون جهانی فیده به فدراسیون ایران گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم هر چه سریعتر این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

حضور داورزنی در مجمع سالیانه فدراسیون جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار