با توجه به توضیحاتی که شرکت سازنده این فناوری داده است، این نسخه از یو‌اس‌بی قابلت انتقال فایل‌ها با سرعت دو برابر نسبت به یو‌اس‌بی 3.1 را داراست.

افزایش نرخ سرعت دو برابری USB 3.2 نسبت به USB 3.1به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که فناوری «یو‌اس‌بی 3» ساخته شد، پیشرفت قابل توجهی از لحاظ عملکرد و سرعت نسبت به تکنولوژی «یو‌اس‌بی 2» به حساب می‌آمد و تقریبا می‌توان گفت فناوری « یو‌اس‌بی 1 » را به حاشیه برد. پس از آنکه «یو‌اس‌بی 3» چندین سال به عنوان قدرتمندترین فناوری درگاهی برای جا به جایی اطلاعات یکه تازی می‌کرد اعلام شد که فناوری «یو ‌اس‌بی 3.1» وارد بازار ساخت رایانه های شخصی خواهد شد.

این فناوری با تغییرات محسوسی در افزایش سرعت انتقال اطلاعات همراه یود، تا اینکه در تاریخ 15 جولای 2017 اعلام شد که قرار است نسخه «یو‌اس‌بی 3.2» وارد بازار شود. با توجه به توضیحاتی که شرکت سازنده این فناوری داده است، این نسخه از یو‌اس‌بی قابلت انتقال فایل ها با سرعت دو برابر نسبت به «یو‌اس‌بی 3.1» را داراست.

شرکت توسعه‌دهنده یو‌اس‌بی 3.2 اعلام کرد: «دستگاه های میزبان یو‌اس‌بی 3.2 می‌توانند با نرخ تبادل داده تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کنند که نسبت به نرخ ۵ گیگابیت بر ثانیه‌ی کنونی  پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود».

 

انتهای پیام/

یو اس بی 3.2 نسبت به یو اس بی 3.1 سرعت بسیار بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار