رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 51 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم در زمینه انتقال و خرید و فروش مواد مخدر سنتی فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند که سوداگران مرگ، مواد مخدر سنتی را بصورت جاساز از یکی از استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال آن را به این استان دارند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه در تعامل اطلاعاتی صورت گرفته با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مراتب به آن پلیس اعلام شد،اظهار داشت: تعداد 3 اکیپ عملیاتی آن پلیس به محور تهران - قم اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یاد آور شد: ماموران نهایتا به یک دستگاه تریلی بنز مشکوک که با هماهنگی مقام قضایی خودروی مورد نظر در ورودی اتوبان قم – گرمسار متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه خودرو به همراه متهمان جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم انتقال شد، افزود: در بازرسی از کامیون مقدار 51 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی یاد آور شد: در این عملیات ضربتی 2 متهم دستگیر که به همراه مواد مکشوفه و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.