جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری گلستان با هدف رفع موانع حقوقی بر سر راه سرمایه گذاران و رونق تولید در دادگستری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با بیان این که عزم ملی در کشور بر کم کردن مشکلات اقتصادی است گفت : اولویت ما در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان نیز سرپانگهداشتن واحد های تولیدی است .

هادی هاشمیان افزود : برای تحقق این امر باید از سرمایه گذاران واقعی و تولیدکنندگان، حمایت و موانع تولید و سرمایه گذاری را از سر راهشان برداریم .

هاشمیان گفت : تملک واحد های تولیدی بدهکار از سوی بانک ها ، کمکی به رونق دوباره ی این واحد ها نمی کند و بانک ها اولین متضرر این اقدام هستند.

وی افزود : در جلسه های این کمیته ، به مشکلات واحد های تولیدی ، جداگانه رسیدگی و راهکارهای رفع آن با کمک دیگر اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری بررسی می شود.

هاشمیان با اشاره به این که دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مستقر است افزود : سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانند مشکلات و دغدغه های خود را به این دبیرخانه منعکس کنند .

وی افزود : خواسته های حقوقی و قضایی تولیدکنندگان پس از ثبت ، به صورت موردی در جلسه های کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان طرح و برای رفع آن با کمک همه دستگاه های عضو چاره اندیشی می شود .

در جلسه این کمیته نیز وضعیت یکی از واحدهای تولیدی استان بررسی و قرار شد در آینده ی نزدیک با مسئولان اقتصادی و مدیران بانک های استان در معیت دستگاه قضایی استان از این کارخانه بازدید و برای رفع مشکلات آن تدبیر شود.

ریاست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را رئیس کل دادگستری ، دبیری آن را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دستگاه های اجرایی ذی ربط ماند صنعت معدن تجارت ، و بانک ها نیز عضو آن هستند.

 

انتهای پیام / ا

 

دادگستری گلستان از دادگستری های پیشرو کشور در اشاعه ی فرهنگ نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار