سارقان احشام در بهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از انهدام باند ۳ نفره سرقت احشام و کشف سرقت ۱۰۰ راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.


وی گفت: در پی مفقود شدن ۱۰۰ راس گوسفند در یکی از چراگاه‌های این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود:ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان، در یکی از استان‌های غربی کشور شدند.


سرهنگ شجاعی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۱۰۰ راس گوسفند مفقود شده با همراهی دو نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.


وی گفت: در ادامه این عملیات همدستان متهم که در یکی از استان‌های همجوار مخفی شده بودند با انجام اقدامات اطلاعاتی دستگیر و به سرقت احشام اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی بهشهر از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون که سارقان از آن برای جابجایی احشام سرقتی استفاده می‌کردند خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مووضع در دست بررسی است.


انتهای پیام/آ


متلاشی شدن باند سرقت احشام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.