مشکلات اخیر در بوکس ایران باعث شده تا صحبت هایی از اعزام نشدن تنها نماینده ایران به مسابقات جهانی شنیده شود.

اتفاقات عجیب در بوکس / احتمال حاضر نشدن تنها نماینده ایران در مسابقات جهانیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سجاد کاظم زاده بوکسور وزن 69 کیلوگرم تنها ورزشکاری بود که سال گذشته موفق شد در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا جواز حضور در مسابقات بوکس قهرمانی جهان در سال 2017 را کسب کند.

این مسابقات قرار است چندی دیگر در آلمان برگزار  شود. با این حال زمزمه هایی از غیبت تنها نماینده ایران در این مسابقات شنیده می شود.

 سجاد کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم ایران که با داشتن مدال برنز آسیا باید خود را آماده مسابقات جهانی کند، با تصمیم عجیب فدراسیون بوکس به احتمال زیاد این رقابت ها را از دست خواهد داد.

مشکلات مالی و سخت افزاری در کنار برخی مشکلات باعث شده تا این احتمال نسبت به گذشته قوت بگیرد دلایل مختلفی برای این مسئله گفته شده که یکی از آنها نداشتن مجوز سرمربی کوبایی تیم ملی است.

خیمنز یک مربی دوستاره محسوب می شود،‌ در حالی که برای حضور در مسابقات جهانی باید مربیان سه ستاره به عنوان سرمربی اعزام شوند.

همین مسئله باعث شده حواشی قوت بگیرند و شایعاتی از حضور احتمالی اکبر احدی که از جمله مربیان 3 ستاره کشور است در کنار نماینده ایران در این مسابقات شنیده شود. با این حال هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است.

شایان ذکر است که پیش از این اکبر احدی هدایت احسان روز بهانی را در مسابقات المپیک بر عهده داشت.

 انتهای پیام / 

مسابقات قهرمانی بوکس جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار