فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: با جابه جایی مکان تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران از حریم روستای نهضت آباد مشکل اجتماعی پیش روی این پروژه رفع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی افزود: به دلیل خواسته مردم روستای نهضت آباد در خصوص احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران درخارج از حریم این روستا، تغییر مکان تصفیه خانه تصویب شد و مطالعات مکان جدید در حال انجام است.

وی بیان کرد: پس از اتمام مطالعات و فعالیت های کارشناسی، عملیات احداث تصفیه خانه در مکان جدید آغاز می شود و پروژه فاضلاب شهر تیران که به دلیل مشکل تصفیه خانه متوقف شده بود باردیگر آغاز می شود.

فرماندارتیران و کرون با اشاره به اینکه پروژه فاضلاب شهر تیران با مشارکت مردم، شرکت آب و فاضلاب و بخش خصوصی در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم شهرستان تیران و کرون است که مشارکت مردم در پرداخت سهم انشعاب سرعت اجرای آن را افزایش می دهد.

وی با اشاره به حاشیه سازی هایی که برخی از افراد برای تحریک افکار عمومی انجام دادند، یادآوری کرد: بی تدبیری های در گذشته منجر به توقف این پروژه مهم و از بین رفتن فرصت شده که با جانمایی صورت گرفته برای تصفیه خانه، روند اجرای آن سرعت می گیرد و به سرانجام خواهد رسید.

اجرای پروژه فاضلاب تیران از اوایل سال 92 مطرح و فعالیت های مربوط انتخاب پیمانکار و مراحل قانونی آن آغاز شد که درنهایت در سال 93 آغاز شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.