کاروان خدام رضوی به مناسبت دهه کرامت با سفر به خراسان جنوبی ، فضای این استان را معطر به عطر رضوی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان گفت: کاروان خدام رضوی شامل 3 خادم و یک مبلغ دینی است که صبح امروز وارد شهرستان نهبندان شدند.


وی افزود: قرار است این کاروان تا 13 مرداد با همراه داشتن پرچم بارگاه ثامن الحجج (ع) درشهرستانهای نهبندان، سربیشه، بیرجند و طبس حضور یابند.


حامدعرب زاده با اشاره به برنامه های کاروان خدام رضوی در شهرستان نهبندان گفت: خدام رضوی طی سفر به نهبندان با مردم روستاهای بندان، خوانشرف، چاهدشی و اسدآباد و دهستان شوسف این شهرستان دیدار خواهند کرد.


مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان افزود: کاروان خدام رضوی 8 و 9 مرداد در شهرستان سربیشه، 10 مرداد به شهرستانهای بیرجند و طبس سفر می کنند.


عرب زاده، برگزاری جشنهای زیرسایه خورشید در حسینیه ها و مساجد، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، ائمه جمعه شهرستان ها، خانواده شهدا و جانبازان و بازدید از زندانه و بیمارستانها، غباروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه را از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی در استان اعلام کرد.


وی گفت: همچنین همزمان با سفر کاروان خدام رضوی 20 هزار کتاب و محصولات فرهنگی، 10 هزار پوستر و عکس و 52 هزار بسته نمک و نبات متبرک بین مردم توزیع می شود.
انتهای پیام/ک


ورود خدام رضوی به شهرستان نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار