سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان از تغییر در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های ازبکستان نسبت به مسابقات جهانی کره جنوبی خبر داد.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترکیب تیم ملی درمسابقات تکواندو ازبکستان بیان کرد: به جز زهرا پور اسماعیلی سایر تکواندوکارانی که در رقابت های جهانی کره جنوبی همراه با تیم بودند به دلیل حضور در مسابقات یونیورسیاد جهانی، تیم را در ازبکستان همراهی نمی کنند و نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت شدند که برخی از آنها در بازی های کشورهای اسلامی باکو در تیم حضور داشتند و تجربه میادین بین المللی را دارند.

او ادامه داد: تیم ملی بانوان متشکل از فاطمه مداحی، كيانا اخوان و سعيده وكيلی در وزن منفی 46 کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- كيلوگرم، فاطمه اموری در وزن 53- كيلوگرم، پريسا جوادی در وزن 57- كيلوگرم، زهرا شجاعی و حنانه همتی در وزن 62- كيلوگرم، فاطمه روحانی در وزن 67- كيلوگرم، زهرا پوراسماعيل در وزن 73+ كيلوگرم در این دوره از مسابقات ازبکستان حاضر می شود.

کمرانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات ازبکستان در کسب سهمیه بازی های آسیایی تاثیر دارد و با حمایت فدراسیون مقرر شد تیم ملی بانوان نیز در این رقابت ها حضور پیدا کند و سعی کردیم در این مدت زمان کوتاه تکواندوکارانی که در اردوها حضور داشتند را به تیم ملی دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان افزود: مسابقات ازبکستان نوعی رقابت جهانی است که در اندازه کوچکتری با حضور تیم های قدرتمند برگزار می شود و با توجه به تاثیری که در امتیازات تکواندوکاران و کسب سهمیه بازی های آسیایی دارد کسب مدال کار بسیار سختی است.

 اوعنوان کرد: این رقابت ها طی روزهای 21 تا 22 مردادماه برگزار می شود و تیم ملی برای کسب آمادگی از دوم مردادماه وارد اردوی آمادگی شده و تمام تلاشمان را می کنیم تا زمان آغاز بازی ها شرایط ملی پوشان به سطح مطلوبی برسد و با آرامش وارد رقابت ها شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درمورد آنالیز تیم های حاضر در مسابقات ازبکستان بیان کرد: هنوز ثبت نام در این رقابت ها ادامه دارد و ما توانستیم تیم های کره جنوبی، ازبکستان را آنالیز و شناسایی کنیم و سعی می کنیم تا قبل شروع مسابقات شناخت کافی از حریفان پیدا کنیم تا برروی شیاپ چانگ با مشکل مواجه نشویم.

کمرانی درباره وضعیت کیمیا علیزاده بیان کرد: این بازیکن در مسافرت به سر می برد و بعد از سپری کردن استراحت به درمان مصدومیت هایش می پردازد و بعد از آن همراه با ورزش های ملایم و با مدیریت درست به دنیای تکواندو بر می گردد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: در مدت زمان کوتاهی ترکیب تیم ملی را مشخص کردیم و فرصت زیادی برای انتخاب بازیکن نداشتیم و امیدوارم با این ترکیب در مسابقات ازبکستان بتوانیم علاوه بر افزایش رنکینگ ملی پوشان، سهمیه بازی های آسیایی سال آینده را کسب کنیم.

انتهای پیام/


آماده باش بانوان تکواندوکار برای حضور در مسابقات ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار