استاندار اصفهان گفت: صرف نشستن بخش دولتی و غیر دولتی کنار هم مشکلات را بر طرف نمی‌کند و باید موانع موجود را برطرف کرد.

مطالبات بخش غیردولتی باید پاسخ داده شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسول زرگرپور استاندار اصفهان در نشست مشترک استانداران و اعضای شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در استان اصفهان نزدیک به 100 کارگروه و شورا جلسات اشتراکی و جمعی برگزار می کنند که در بخشی از آن‌ها بنده شرکت می‌کنم و در بخشی دیگر معاونانم حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: اصفهان دارای ظرفیت‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی است، ما تصمیم داریم جلسات شورای گفتگو را جدی‌تر برگزار کنیم.

زرگر پور ادامه داد: اصفهان دارای مجموعه‌ مزیت‌های اقتصادی است که البته در کنار این مزایا، چالش‌های بسیار وجود دارد بنابراین باید برای ارتقای مزیت‌ها و کاهش چالش ها با بخش غیر دولتی همکاری کرد.

استاندار اصفهان گفت: در جلساتی که در سطح استان برگزار شد موانع توسعه را بررسی و مصوبات استانی را بیش از 70 درصد اجرایی کردیم اما مصوبات ملی با کم توجهی روبه‌رو است بنابراین تقاضا دارم بررسی و پیگیری‌هایی انجام شود که مصوبات ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: صرف نشستن بخش دولتی و غیر دولتی در کنار هم مشکلات را بر طرف نمی‌کند، مطالبات بخش غیر دولتی حائز اهمیت است و باید موانع آن را برطرف کرد.

زرگر پور با بیان اینکه یکی از مباحث اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است، اظهار داشت: این موضوع به اتاق بازرگانی استان واگذار شده تا آن را اجرایی کنند خوشبختانه اتاق بازرگانی اصفهان فعال است و در حال حاضر آن را به خوبی اداره می‌‌کنند به طوری که توانسته مسائل و مشکلاتی  زیادی را بر طرف کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار