سوابق هفت نامزد نهایی شهرداری مهاباد در نخستین نشست علنی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، شهردار سابق و عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهاباد در این نشست با اشاره به روند اعلام آمادگی واجدان شرایط شهرداری مهاباد گفت: در هفته های اخیر آگهی های فراخوان متعددی از سوی شورای شهر پنجم مهاباد در این زمینه منتشر شد و در نهایت 56 نفر از متخصصان و کارشناسان که شرایط لازم را برای تصدی پست شهرداری مهاباد داشتند ،آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.
ابراهیم کریمی افزود: در مرحله نخست بررسی سوابق و کارنامه این افراد، 30 نفر از واجدان شرایط شهردار مهاباد مورد تائید قرار گرفت.
وی افزود : افراد تائید شده در پنج جلسه با حضور در جلسات، مصاحبه های حضوری و ارزشیابی در شرایط کاملا یکسان مورد ارزیابی قرار گرفته و هفت نفر به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شدند.
کریمی اظهارکرد: سوابق آقایان سواره امیرعشایری، کامران علیزاده آذر، کمال خرم، بختیار سید نظام، رشید سینا، هژار عباسی و سیاوش شیخ آقایی برای تصدی پست شهرداری مهاباد مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار سابق مهاباد و عضو دور پنجم شورای شهر این شهر با بیان اینکه نامزدهای نهایی،برنامه های خود را برای تصدی شهرداری مهاباد به دوره پنجم شورای شهر ارائه کردند، ادامه داد: در جلسات آینده با برنامه ریزی های انجام شده در سه مرحله شامل سئوالات کتبی و شفاهی به صورت قرعه کشی از کاندیدها پرسیده خواهد شد و هرکدام از نامزدها با در اختیار داشتن مدت زمان برابر جواب و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه می دهند.
وی بیان کرد: پاسخ ها و برنامه های اجرایی و عملیاتی کاندیداهای نهایی تصدی پست شهرداری مهاباد، جمع بندی شده و پس از بررسی توسط کارشناسان ذیربط، نتایج به اعضای شورای شهر اعلام و شهردار جدید مهاباد در دوره پنجم شورای شهر انتخاب خواهد شد.
کریمی گفت: 12 شهریور ماه جاری آخرین روز مهلت انتخاب شهردار جدید مهاباد از سوی دوره پنجم شورای شهر است.
شورای شهر مهاباد در دوره پنجم هفت عضو دارد.
انتهای پیام/ع

 

5 نامزد تصدی پست شهرداری مهاباد برنامه های خود را ارائه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.