در انتخابات مجمع کشوری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اصفهان به عنوان عضو هیأت مرکزی این شورا انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیستمین کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به همراه انتخابات شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی در مشهد مقدس و با حضور دفاتر این اتحادیه از سراسر کشور برگزار شد.

در این انتخابات حسین اخگر پور، رضا کارگر، سید محمدصادق میرزایی، سجاد فرهمند پارسا، محمدامین مهدی پور، علی خاتونی، محدثه راثی‌ نصیری، مریم افکاری، زهرا طاهریان به‌عنوان شورای مرکزی جدید اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شدند.

در این میان نام محمدامین مهدی پور، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان نیز در منتخبین شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور به چشم می‌خورد.

مهدی‌پور با کسب 131 رأی به‌ عنوان منتخب ششم از 9 نفر اعضای این شورا و همچنین نفر چهارم قسمت آقایان از 6 نفر اعضای این انتخابات و شورا برگزیده شد.

مهدی‌پور تنها عضو این شورا از استان اصفهان است که در این انتخابات حائز آرای مورد نیاز و کسب کرسی عضویت در شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور شده است.

کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان  با حضور اعضای این اتحادیه از 60 دفتر دانشگاه‌های کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.